Carpoolen
  • Hier kunnen jullie aanvragen en aanbiedingen om te carpoolen posten.
  • Hey!

Is er toevallig iemand die op vrijdag 18.07 of zaterdag 19.07 naar Belgie gaat? De vliegtuigtickets zijn meer dan 1'000 CHF dus we zoeken liever een andere mogelijkheid :). 

Dank u!!
    Groetjes,
    Adeline 
  • Hey Adeline,

EasyJet heeft nog voordelige vluchten, rond de 100 CHF, op vrijdagavond 18 juli van Basel naar Brussel.

SWISS (swiss.com) biedt op beide dagen nog vluchten aan Zürich-Brussel voor 98 CHF. Op voorwaarde wel dat je een heen- en terugvlucht boekt.

Mogelijke opties? 

• Hallo!

Is er iemand die eventueel het weekend van 10 of 17 oktober van Zurich naar Belgie en terug rijdt en met wie ik zou meekunnen?

Alvast bedankt!

Mvg,

Cedric Lanckriet

+41 76 321 72 87
  • Hey Cedric, stuur even een mailtje naar vlamingeninzueri@gmail.com en dan kan ik je in contact brengen met iemand die heel mss dat weekend ook rijdt.
    Groetjes, Insun
  • Dag Vizkes
    Haike is op zoek naar iemand die haar en haar 2 katten tussen 23 dec en 31 dec naar Belgie kan voeren.De katten zijn lief, ingeënt en gechipt en hebben een europese pas :-) 
    Kunnen jullie haar helpen?
    Graag een mailtje aan vanhandenhove.haike@hotmail.com
    Groetjes
  • Dag allemaal,

Ik overweeg om van 22 januari tot en met 25 januari naar België te gaan. Zijn er toevallig al mensen die iets gelijkaardigs gepland hebben? marienjan86@hotmail.com
  • Hallo!

Is er iemand die eventueel het weekend van 6 -8 Februari van Zurich naar Belgie en terug rijdt en met wie ik zou meekunnen?

Alvast bedankt!

Mvg,

Cedric Lanckriet

+41 76 321 72 87
  • Hallo!

Is er iemand die eventueel donderdag 2 April na 18h30 of vrijdag 3 april s'morgens of s'middag naar Brussel/Gent/Brugge rijdt?

Alvast bedankt!

Mvg,

Cedric Lanckriet

+41 76 321 72 87
  • Hey Cedric, als je via het forum niemand gevonden hebt, dan kan ik je ook een contact geven die regelmatig naar België rijdt. (Wel blijven posten hoor :-))

Groetjes,
    Insun
  • Hallo allemaal,

Zijn er mensen die volgend weekend 1 mei tot 3 mei naar België rijden?
    +41 774238926
    Bedankt,

Jan
  • Is er iemand die op donderdag 9 juli naar België rijdt met de auto en nog 2 plaatsjes vrij heeft?

+41 78 723 35 28

Alvast bedankt,
    Insun
  • Hey Insun,

Ik moet dan in België zijn rond die datum maar ik weet nog niet of ik met de auto ga gaan. Zal nog iets laten weten tegen dan.

Groetjes,

Ann
  • Dat zou fijn zijn.

Grtjes,
    Insun
  • Ik rij op 29 juli 2015 naar regio Kanton SO, BE, ZH, LU ... richting Zürich dus. Ik vertrek om 1u 's morgens uit Brugge en er is plaats in de auto voor 3 passagiers met bagage. (rij met E-break).
    Ik rij terug uit Zwitserland, vertrek uit Kanton VS om 17u naar België op 2 augustus, dan is er plaats voor 2 personen met bagage.
    Beiden ritten komen telkens over Egerkingen/Pratteln/Basel.
    Je kan meerijden mits kleine vergoeding en kan je mits afspraak op voorhand thuis afhalen en op bestemming brengen.
    Rechtstreeks bereikbaar op lut@dupon.ch en +32 478 38 46 30.
    Ben op LinkedIn,
    niet op Facebook (zijn naamgenotes)